دانلود آهنگ جدید حمید هیراد انفرادی

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد انفرادی
و هم اکنون اهنگ بسیار زیبا و شنیدنی از حمید هیراد به اسم انفرادی منتشر خواهد شد با بالاترین کیفیت.
این ترانه را به همراه متن آن و در دو کیفیت ۳۲۰و۱۲۸ از رسانه کرال موزیک دانلود نمایید.
Download New Music by Hamid Hiraad called Enferadi
برای دانلود این آهنگ زیبا به ادامه مطلب مراجعه کنید…
این آهنگ زیبا را با دوستانتان به اشتراک بگذارید چون یک پیشنهاد ویژه می باشد.
کرال موزیک بروزترین آهنگ های ایرانی و خارجی را ارائه می دهد

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد انفرادی

گر با دگران سر کنی وای بر من از کوی دگر گذر کنی وای بر من
چه آشوبی شوم هر دم که دل میبری از هرکس چه جنجالی بپا کردی تو در این قلب دلواپس
انفرادی شده سلول به سلول تنم خود من در خود من زندانیست
انفرادی همه شب من به خیابون میزنم خسته از حال و هوایی که به این ویرانیست

متن آهنگ انفرادی حمید هیراد

از تو بگذشتم و بگذاشتمت با دگران رفتم و از کوی تو لیکن عقب سر نگران
ما گذشتیم و گذشت آنچه تو با ما کردی، تو بمان و دگران وای به حال دگران
انفرادی شده سلول به سلول تنم خود من در خود من زندانیست
انفرادی همه شب من به خیابون میزنم خسته از حال و هوایی که به این ویرانیست

Comments

Popular posts from this blog

ثبت نام در وان ایکس بت: راهنمای کامل برای شروع ماجراجویی شرط‌بندی آنلاین

Tarihteki En Ünlü Spor Bahisleri Kayıpları

راهنمای کامل الگوریتم بازی انفجار