رونالدو گفت اکنون مسئولیت بیشتری دارد

 سرمربی برگشت بیانکونری می گوید مهاجم پرتغالی باید یک مثال درخشان برای بازیکنان جوان تیمش ارائه دهد

ماسیمیلیانو آلگری ، کریستیانو رونالدو به وی گفته است که "مسئولیت بیشتری" در یوونتوس دارد ، که می گوید "انتظارات زیادی" از مهاجم در 22-22 2021 دارد.

رونالدو پس از ماه ها گمانه زنی درباره آینده خود در تورین ، روز دوشنبه به تمرینات یووه بازگشت ، در حالی که قرارداد فعلی وی تنها 12 ماه با تاریخ انقضا مانده است.

پاول ندود ، نایب رئیس بیانکونری اصرار دارد که برنده 5 بار توپ طلا در جایگاه خود باقی بماند ، و رئیس بازگشت الگری پیش از این به او هشدار داده است که از او خواسته می شود یک نمونه درخشان شرط برو برای اعضای جوان تیمش ارائه دهد تا وقتی فصل جدید شروع می شود

چه گفته شده؟

"رونالدو یک بازیکن عالی و یک پسر باهوش است. من دیروز همانطور که با دیگران صحبت کردم با او صحبت کردم ، "آلگری در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت.



"من به او گفتم که این یک فصل مهم است و من خوشحالم که دوباره با او ملاقات کردم ، اکنون او مسئولیت بیشتری دارد ، زیرا سه سال پیش ما تیم باتجربه تری داشتیم ، در حالی که اکنون بازیکنان جوان تر هستند.

"من از نظر مسئولیت بسیار از او انتظار دارم ، او در شرایط خوبی است و متناسب است.

"لحظات مختلفی در یک فصل وجود دارد ، هر سه روز یک بازی انجام می شود و من باید تیم را بچرخانم ، همه بازیکنان را درگیر کنم."

نفوذ رونالدو در یووه

رونالدو در سال آخر اولین سلطنت خود در یووه نقطه اصلی حمله آلگری بود ، زیرا این بازیکن 36 ساله در 31 بازی در سری آ 21 گل به ثمر رساند تا تیم را به قهرمانی برساند.

وی زیر نظر مائوریتزیو ساری در سالهای 2019-20 ترفند را تکرار کرد ، اما بیانکونری پس از آنکه آندره پیرلو در فصل گذشته به جای او دعوت شد ، تاج داخلی خود را از دست داد و اینتر اولین اسکودتوی خود را بعد از 11 سال به دست آورد.

رونالدو با به ثمر رساندن 36 گل در 44 مسابقه برای یووه با پیرلو در راس خود ، نشان داد که قدرتش هنوز رو به زوال نیست ، اما به آنها کمک کرد تا جایزه تسلیت دو گل کوپا ایتالیا و سوپرکوپا ایتالیا را کسب کنند.

آلگری در دیبالا

آلگری همچنین اهمیت حضور مداوم پائولو دیبالا را برجسته کرد و مقامات یووه قصد داشتند با نمایندگان آرژانتین درباره تمدید قرارداد وی تا سال 2022 گفتگو کنند.

دیبالا از نظر جسمی و روحی نیز بسیار مناسب است. او بازیکنی است که می تواند حتی در هر فصل 20 یا 25 گل به ثمر برساند. "

"پائولو می تواند ضربات آزاد بزند ، بنابراین می تواند تفاوت ایجاد کند. از نظر تجربه حضور در یووه ، او می تواند معاون کاپیتان باشد زیرا بونوچی یوونتوس را ترک کرد و بازگشت.

"من از او انتظارات زیادی دارم ، من با او صحبت کرده ام و او بسیار انگیزه دارد. شور و شوق وجود دارد و این مهمترین چیز است. "

Comments

Popular posts from this blog

ثبت نام در وان ایکس بت: راهنمای کامل برای شروع ماجراجویی شرط‌بندی آنلاین

Tarihteki En Ünlü Spor Bahisleri Kayıpları

راهنمای کامل الگوریتم بازی انفجار