دون می گوید که دیاس در منچستر سیتی به "کاپیتانی واقعی" تبدیل می شود

 مدافع سابق فکر می کند ستاره پرتغالی دارای تمام ویژگی های لازم برای به ارث بردن وظایف رهبری در ورزشگاه اتحاد در سال های آینده است.

به گفته ریچارد دان ، روبن دیاس به سرعت در حال تبدیل شدن به "نامزد واقعی کاپیتانی" در منچسترسیتی است.

سیتی تابستان سال گذشته 65 میلیون پوند (90 میلیون دلار) برای آوردن دیاس از بنفیکا به منچستر خرج کرد و پرتغالی ها با ایفای نقشی کلیدی در رسیدن به پنجمین قهرمانی در لیگ برتر ، سرمایه اولیه باشگاه را در استعداد وی توجیه کردند.

دیاس با جان استونز در عقب همکاری فوق العاده ای برقرار کرد زیرا تیم پپ گواردیولا با بهترین رکورد دفاعی در این بخش به پایان رسید و دان معتقد است که می تواند در سالهای آینده به ارتفاعات بیشتری برسد.



چه گفته شده است؟

مدافع سابق سیتی پس از پیروزی 4 بر صفر تیمش مقابل بارنسلی در روز شنبه ، دیاس را برای تمجید ویژه متمایز کرد و از او حمایت کرد تا در صورت ادامه مسیر فعلی ، بازوبند کاپیتانی را در ورزشگاه اتحاد به ارث ببرد.

دون به کانال رسانه ای رسمی باشگاه گفت: "او به دنبال این است که فصل را خوب شروع کند ، به پیشرفت خود ادامه دهد زیرا فصل گذشته به عنوان یک مدافع میانی هیچ کس در نزدیکی او نبود."

"می توانید تصور کنید که او در آنجا مستقر شده و احساس راحتی بیشتری می کند ، بنابراین می تواند دوباره پیشرفت کند. بسیار مهم است که او خوب شروع کند و فرم خود را از فصل گذشته ادامه دهد.

"سایر بازیکنان او را می شناسند و درک می کنند که او خوب است و انتظار چه چیزی را دارد ، بنابراین امیدواریم ادامه پیدا کند. اگرچه او هنوز خیلی جوان است ، اما در مورد او قد و هاله ای دارد. با نگاهی به آینده ، فکر می کنم او می تواند در چند سال آینده یک کاپیتانی واقعی باشد. "

کمپین ستاره ای دیاس در فصل 2020-21

دیاس در اولین بازی خود در سیتی 50 بازی در تمام مسابقات انجام داد و یک گل به ثمر رساند.

این بازیکن 24 ساله به تیم منچستر کمک کرد تا چهارمین جام پیاپی کارابائو را در کنار آخرین قهرمانی خود کسب کنند و همچنین جایزه بهترین بازیکن سال اتحادیه نویسندگان فوتبال در پایان فصل و بهترین بازیکن لیگ برتر را از آن خود کرد. .

کاپیتان فعلی من سیتی کیست؟

فرناندینیو هافبک برزیلی از زمان جدایی وینسنت کمپانی در پایان فصل 19-2018 به عنوان کاپیتان سیتی خدمت می کرد. این بازیکن 36 ساله در ماه ژوئن یک قرارداد جدید منعقد کرد که او را تا تابستان آینده در ورزشگاه اتحاد نگه می دارد ، اما اگر خدمات وی فراتر از آن حفظ نشود ، دیاس می تواند بازوبند را از هم تیمی خود به ارث ببرد.

Comments

Popular posts from this blog

ثبت نام در وان ایکس بت: راهنمای کامل برای شروع ماجراجویی شرط‌بندی آنلاین

Tarihteki En Ünlü Spor Bahisleri Kayıpları

راهنمای کامل الگوریتم بازی انفجار