جان الکان گفت این یک سال صفر برای یوونتوس است


فصل گذشته در سری آ 10 امتیاز از یوونتوس کسر شد و به همین دلیل آنها از رده سوم به رده هفتم سقوط کردند و موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان نشدند. همچنین آنها از سوی یوفا به مدت یک سال از حضور در رقابت های اروپایی محروم شدند. در پی این اتفاقات، آندره آ آنیلی از ریاست باشگاه استعفا داد و در پی آن هیئت رییسه و مدیران نیز کنار رفتند. در حال حاضر جان الکان، رئیس هیئت رئیسه هولدینگ اکسور که یوونتوس زیرمجموعه آن است، بیشتر عهده دار امور باشگاه است و او نزدیکان خود را در راس کار قرار داده است.

به گزارش فوتبال ایتالیا، جان الکان در مورد شرایط این تیم گفت:


خوشحالم که می بینم یوونتوس در بالای جدول است. این نشان می دهد حل مشکلات داخلی چقدر اهمیت دارد. وقتی نگرانی خارج از زمین وجود نداشته باشد، احتمال نتیجه گیری در زمین هم بیشتر است. یک امتیاز مقابل اینتر نتیجه خوبی بود. فصل بسیار طولانی است و بعضی از تیم ها قدرتمند هستند.

در این هفته شایعات زیادی در مورد آینده مکس الگری منتشر شد. بعضی روزنامه ها گزارش دادند آنتونیو کونته به دلیل رابطه بسیار خوبی که با جان الکان دارد، سرمربی بعدی یوونتوس خواهد بود اما او از الگری حمایت کرد:


مربی جام های زیادی را کسب کرده و امیدواریم بتواند جام های بیشتری بگیرد. او هم امیدوار است. لیگ هیجان انگیزی است و بازی های کوپا ایتالیا نیز در پیش است.

Comments

Popular posts from this blog

ثبت نام در وان ایکس بت: راهنمای کامل برای شروع ماجراجویی شرط‌بندی آنلاین

Tarihteki En Ünlü Spor Bahisleri Kayıpları

پیام هری کین برای هواداران بایرن مونیخ